Pokud můžete odesílat, ale nemůžete přijímat emaily, jsou obvykle možné dva hlavní důvody:
- Některé záznamy DNS související s poštou ve vaší doméně chybí nebo jsou nesprávné.
- Máte přeplněnou emailovou schránku
Pro vyřešení těchto problému se podívejte na níže uvedené informace 👇
Přeplněná emailová schránka
Každý uživatel má standardně přidělenou kvótu pro svůj emailový účet a je pravděpodobné, že tato kvóta byla překročena. Zkuste si poslat na svůj email nějakou zprávu z jiného emailu a pokud se Vám vrátí chybová hláška obsahující chybu Over quota tak to značí že máte přeplněnou schránku.
Informaci ohledně zaplnění schránky naleznete i ve webmailu. Po přihlášení do vaší schránky v seznamu emailů dole vidíte procentuální zaplnění vaší schránky.
Pokud máte přeplněnou schránku tak jsou tyto možnosti: Mám plnou emailovou schránku
Kontrola záznamů DNS
Chcete-li se ujistit, že jsou v zóně DNS vaší domény správné záznamy MX, postupujte podle následujících kroků:
- Otevřete nástroj Kontrola DNS
- Zadejte název domény
- Z rozevíracího seznamu vyberte MX
- Klikněte na tlačítko Search (Hledat)
Výsledek by měl obsahovat následující údaje:
Pokud se hodnoty liší – a nejsou 10:mail.datahost.cz ale využíváte emailové služby u nás:
- Změňte MX záznam u vaší domény a nasměrujte jej na náš emailový server:
Priorita | Hodnota (Email server) | TTL |
10 | mail.datahost.cz | 1800 |
Po provedení těchto změn jim dejte až 24 hodin na celosvětovou propagaci 💡.