S čím vám můžeme pomoci?

Search

Přestali mi chodit emaily, kde je problém?

Zjistěte, co se skrývá za možností odesílat, ale ne přijímat emaily

Pokud můžete odesílat, ale nemůžete přijímat emaily, jsou obvykle možné dva hlavní důvody:

  1. Některé záznamy DNS související s poštou ve vaší doméně chybí nebo jsou nesprávné.
  2. Máte přeplněnou emailovou schránku

Pro vyřešení těchto problému se podívejte na níže uvedené informace 👇

Přeplněná emailová schránka

Každý uživatel má standardně přidělenou kvótu pro svůj emailový účet a je pravděpodobné, že tato kvóta byla překročena. Zkuste si poslat na svůj email nějakou zprávu z jiného emailu a pokud se Vám vrátí chybová hláška obsahující chybu Over quota tak to značí že máte přeplněnou schránku.

Informaci ohledně zaplnění schránky naleznete i ve webmailu. Po přihlášení do vaší schránky v seznamu emailů dole vidíte procentuální zaplnění vaší schránky.

image

Pokud máte přeplněnou schránku tak jsou tyto možnosti: Mám plnou emailovou schránku

Kontrola záznamů DNS

Chcete-li se ujistit, že jsou v zóně DNS vaší domény správné záznamy MX, postupujte podle následujících kroků:

  1. Otevřete nástroj Kontrola DNS
  2. Zadejte název domény
  3. Z rozevíracího seznamu vyberte MX
  4. Klikněte na tlačítko Search (Hledat)

Výsledek by měl obsahovat následující údaje:

image

Pokud se hodnoty liší – a nejsou 10:mail.datahost.cz ale využíváte emailové služby u nás:

  1. Změňte MX záznam u vaší domény a nasměrujte jej na náš emailový server:
PrioritaHodnota (Email server)TTL
10mail.datahost.cz1800

Po provedení těchto změn jim dejte až 24 hodin na celosvětovou propagaci 💡.