S čím vám můžeme pomoci?

Search

Nastavení emailu v aplikaci Mail pro iPad a iPhone (iOS)

Nastavení emailového účtu v aplikaci iPad Mail a iPhone Mail

Krok 1 – Shromáždění údajů o emailovém účtu

Shromážděte údaje o konfiguraci emailového účtu:

IMAP (příchozí)POP3 (přichozí)SMTP (odchozí)
Server: mail.datahost.cz
Šifrování: SSL
Port: 993
Server: mail.datahost.cz
Šifrování: SSL
Port: 995
Server: mail.datahost.cz
Šifrování: SSL
Port: 465

Pro konfiguraci budete potřebovat znát heslo k Vašemu emailu. Pokud si nejste zcela jisti svým emailovým heslem, můžete ho snadno obnovit.

Krok 2 – Nastavení emailu v aplikaci iPad Mail nebo iPhone Mail

Otevřete aplikaci Mail a poté přidejte nový e-mailový účet podle informací uvedených v části Jak ručně nastavit e-mailový účet v tomto článku.

Okno s nastavením SMTP a IMAP bude vypadat takto:

image

A je to! Po kliknutí na tlačítko Další se automaticky načtou emailové porty a váš účet se objeví v aplikaci Pošta 😊.

Řešení problémů

Většina chyb souvisí se zadáním nesprávných parametrů do emailového klienta. V těchto případech doporučujeme zkontrolovat heslo a znovu zadat parametry a ujistit se, že nastavení IMAP nebo POP3 a SMTP odpovídají nastavením z výše uvedené tabulky.