Datahost Nápověda

Jaký je postup při řešení požadavku

Pochopení postupu řešení požadavků naší technické podpory
  • Pokud kontaktujete naší technickou podporu na email podpora@datahost.cz vytvoří se automaticky v našem systému požadavek a vám dorazí email s potvrzením o vytvoření nového požadavku.
  • Náš technik si požadavek přidělí pod sebe a snaží se jej co nejdříve vyřešit.
  • Pokud jsou nějaké nejasnosti technik přidá v našem systému doplňující zprávu která se vám zašle jako email pod stávajícím požadavkem. Vaše následná odpověď se opět zařadí pod otevřený požadavek.
  • Jakmile je vše vyřešeno tak vás technik informuje o vyřešení požadavku emailem a požadavek uzavírá.

Pokud kontaktujete technickou podporu telefonicky a problém se nevyřeší ihned a je komplexnější budete požádání o zaslání emailu na podpora@datahost.cz s popsáním problému a následně se bude požadavek řešit v našem systému specializovanými techniky.

Související články